20 Aralık 2013 Cuma

KARDAN ADAMLI KİTAP KUTU

Yeni yılın yaklaştığı bu günlerde kardan adamlı bir kitap kutu güzel olur diye düşündüm.
Bu kutuyu yaparken dekupaj resmini yapıştıracağım yeri beyaza boyadım ve resmi dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. (küçük bir not:resmin kenarlarında keskin cizgiler oluşmaması için makasla kesmek yerine kenarlarından elimle yırttım) Dekupaj resminin kenarlarını tamamladıktan sonra kutuyu kırmızıya boyadım, üzerine kar tanelerini fırçayı beyaz boyaya batırdıktan ve fazlalığını tabağın kenarına sildikten sonra,  fırçanın ucunu başparmağıma sürterek oluşturdum. Bu kitabın sayfalarıda olması gerek diyerek altın yaldız rengine kıl fırçayı batırıp tek yöne doğru sürdüm ve sayfalar da oldu. Son olarak kitabın sırt kısmındaki (başka kelime bulamadım :))) ince çizgileri altın rengi boya ve ince fırça yardımı ile yaparak kutuyu ahşap verniği ile vernikledim.






3 yorum :

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık, şimdiye kadar kitap kutu çalışmadım, en kısa zamanda denemek istiyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil